Produsele se livrează în aceeași zi, dacă se plasează comanda până în ora 13. Termenul de livrare poate fi până în 24 de ore pentru comenzile primite după ora 14.
Livrarea produselor se face doar pe teritoriul Romaniei, prin intermediul serviciilor de curierat oferite de firma DPD. Prețul transportului este 16.00 lei pentru plata cu cardul și de 18.5 lei pentru plata ramburs, pentru localitățile ce intră în aria de acoperire a curierului. În cazul în care nu intră în aria de acoperire a curierului, veți fi contactat pentru a stabili detaliile de livrare.
Transportul este gratuit pentru comenzile de minim 180 lei doar pentru localitățile ce intră în aria de acoperire a curierului.
Scopul nostru este să livrăm toate comenzile în termen de 24 de ore în zilele lucrătoare. Orele se calculează din momentul în care comanda pleacă de la noi.
În cazul în care după 2 încercări agentul de livrări nu vă găsește la adresa de livrare, va trebui să vă prezentați personal la cel mai apropiat sediu DPD pentru ridicarea coletului.
Luați în considerare faptul că agentul de livrări va încerca livrarea 2 zile consecutive după ce va suna în prealabil.
Vă rugăm să vă asigurați că ați completat corect datele deoarece datele incorecte pot duce la întârzierea livrării comenzii.
În cazul în care refuzați să ridicați coletul și/sau în eventualitatea altor probleme apărute în timpul procesării comenzii, ne rezervăm dreptul de a opri livrarea produselor către dumneavoastră.
Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastră, ci a firmei de curierat.
Retur
Nu se admit la retur:
- Produse care au fost desfăcute sau consumate partial sau integral
- Produse achiziționate de la alte magazine
- Produse neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factură)
PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR
Pentru a realiza returul unui produs asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus.
- Scrieți-ne la adresa agiocosmetix@gmail.com un e-mail în care ne informați de retur și anexați o copie a facturii sau informații prin care putem identifica achiziția dumneavoastră.
- În emailul de retur vă rugăm să specificați contul IBAN și numele complet în care se va restitui suma aferentă returului în cazul în care se alege această variantă. De asemenea, în același email se specifică adresa de ridicare a produselor și numărul de telefon.
- Numele pe care este deschis contul IBAN trebuie să fie același ca și numele cu care s-a plasat comanda și implicit cel care se regăsește pe factură.
- Ambalați produsul corespunzător pentru ca acesta să fie ferit de șocuri ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în forma alterată datorată ambalării necorespunzătoare nu vor putea beneficia de garanția returnării. Noi vom trimite curierul la dvs pentru ridicarea produsului și expedierea acestuia la sediul nostru. Taxele aferente transportului vor fi suportate de către client.
După recepționarea coletului veți fi contactat telefonic de un membru al echipei care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.
Conform OUG 34/2014 rambursarea contravalorii unui produs returnat va fi făcută în termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retragere de la client. În anumite situații ne rezervăm rambursarea până când primim coletul sau până când clientul trimite o confirmare că a expediat coletul, luându-se în considerare data cea mai apropiată. Rambursarea se va face în contul IBAN în RON indicat de client.